Safari en meer - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Anouk Schieven - WaarBenJij.nu Safari en meer - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Anouk Schieven - WaarBenJij.nu

Safari en meer

Blijf op de hoogte en volg Anouk

06 Maart 2018 | Oeganda, Kampala

Zo, dat waren me weer een paar dagen zeg.
Ik zal jullie de details besparen, maar een blaasontsteking, bacterie in mijn darmen en dat zover van huis is echt niet fijn. Ach, een ziekenhuisbezoekje in Oeganda kunnen we ook weer aan de ervaringen toevoegen. Gelukkig voelde ik mij vandaag weer goed genoeg om mee te gaan op safari.

Vandaag hebben we een wandeltocht door het bos gemaakt op zoek naar chimpansees, het was echt een lange wandeltocht, maar wat was het het waard! We hebben veel chimpansees gezien en dat was fantastisch!

Morgen gaan we 'echt' op safari en donderdag gaan we op zoek naar neushoorns. Ik ben heel benieuwd!

Liefs,
Anouk

  • 06 Maart 2018 - 19:33

    Lisette:

    Ha die ha,

    Ja, ja je darmen moeten ook ff wennen aan je andere levensstijl.

    Top zeg de wandeltocht! Heb je foto's?
    Veel plezier morgen "echt" op safari en succes met de zoektocht naar naar neushoorns.

    Lekker genieten. En ik kijk uit naar je volgende verslagje.

    Gr. Lisette

  • 06 Maart 2018 - 20:20

    Sjanet:

    Wat fijn dat het vandaag beter ging. Helemaal te gek dat je apen hebt gespot.
    Ben reuze benieuwd naar morgen.

    Liefs mama

  • 06 Maart 2018 - 20:28

    Jurgen:

    Ben benieuwd naar alle foto's,
    Ben trots op je

    Papa

  • 07 Maart 2018 - 09:57

    Erna:

    Hoi Anouk,

    He wat vervelend dat je ziek bent geweest, maar goed om te lezen dat het gelukkig weer beter gaat. Hier heerst ook nog steeds de griep met vele zieken (wij gelukkig niet hoor), wie weet had je de verschijnselen al meegenomen.
    En nu als Jane door het oerwoud struinen ? Leuk wanneer er ook een Tarzan bij is

  • 07 Maart 2018 - 15:46

    Oma Van Kooten:

    Hallo Anouk,

    Een paar dagen heb ik niet gereageerd maar wel je verhaal gelezen.
    Fijn dat je het naar je zin hebt, het ziekenhuis is natuurlijk minder leuk.
    Ik kijk uit naar je volgende verhaal en naar de foto's vd safari.
    Nog veel plezier en een knuffel van oma van kooten

  • 07 Maart 2018 - 18:34

    Jolanda:

    Fijn dat je weer beter bent Anouk! Veel plezier op safari en wat een mooie foto's heb ik al gezien....

  • 08 Maart 2018 - 14:25

    Lia:

    hoi Anouk,

    wat vervelend dat je ziek bent geweest, ziek is al niet leuk maar zo ver weg nog minder.
    fijn dat het nu weer beter gaat.
    wat een ervaring zo'n safari, echt heel gaaf. heb er wat foto's van gezien; echt wauw.
    veel plezier verder en ben benieuwd naar je volgende verhaal en foto's.
    dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 6012

Voorgaande reizen:

26 Februari 2018 - 07 April 2018

Oeganda

Landen bezocht: