5 weken in Oeganda - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Anouk Schieven - WaarBenJij.nu 5 weken in Oeganda - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Anouk Schieven - WaarBenJij.nu

5 weken in Oeganda

Blijf op de hoogte en volg Anouk

29 Maart 2018 | Oeganda, Kampala

Hoi allemaal,

Inmiddels al weer de 5e week dat ik in Oeganda ben. De tijd vliegt! Na 5 weken heb ik redelijk wat Oegandese gebruiken overgenomen die ik nu toch echt weer af moet leren, ben ik lekker aan het mixen tussen Nederlands en Engels (dromen gaat in het Engels en soms kom ik toch echt niet meer op een Nederlands woord), kan ik mijn naam inmiddels heel goed spellen, want Anouk is wel een gekke naam hier, en ook na 5 weken geniet ik nog heel erg!

Vrijdag zou ik mijn laatste werkdag hebben, maar op weg naar het project viel ik en moest ik langs het ziekenhuis om een foto te laten maken, ik sta inmiddels in het systeem daar ;) Gelukkig alleen een flinke gekneusde enkel en op een zwelling na heb ik er weinig last meer van.

Maandag kwam Stefan aan! Ik was gewoon helemaal zenuwachtig, eindelijk kon hij 'mijn' stad zien! Ik dacht dat hij om 13u aan zou komen, maar toen ik om 12u op het vliegveld was (te laat komen heb ik nog niet overgenomen) bleek ik mij een uur vergist te hebben en was hij er pas om 14u. Om 15u kwam hij dan eindelijk de deur door! Wat is het fijn om weer samen te zijn!

Dinsdag ochtend vertrokken we al vroeg op safari, ik had al bedacht dat ik niet meer zoveel zou zien als de vorige keer, maar ik kreeg ongelijk! Wat hebben we veel gezien! Een luipaard, babyleeuwen, een groep olifanten in het water! Enorm gaaf, zo'n safari kan je wel 100x doen, volgens mij verveelt het nooit!!!

Morgen gaan we naar een ander hotel en dan gaan we de komende dagen gebruiken om door Kampala te touren.

Liefs,

Anouk

  • 29 Maart 2018 - 19:42

    Jurgen:

    Hoi Anouk en Stefan,

    Nog veel plezier de komende tijd samen in dit prachtige land. Maak samen leuke herinneringen en je kan er altijd op terug kijken en bij weg dromen. Alleen dan wel in het Nederlands? Als je weer thuis bent. Geniet er nog even van.

  • 30 Maart 2018 - 10:04

    Sjanet:

    Lieve Anouk en Stefan,

    Wat fijn om te lezen dat jullie weer samen zijn. Ik ben reuze benieuwd naar de foto's en verhalen over de safari. Geniet nog een weekje van Afrika.

    Lieve groeten sjanet

  • 30 Maart 2018 - 17:19

    Lisettr:

    Hallo Daar,

    En nu lekker genieten met z’n tweetjes in het Nederlands en Engels

  • 31 Maart 2018 - 11:27

    Ilse Van De Kraats:

    Leuk om weer een update te lezen, Anouk! Geniet nog van je nog komende avonturen daar, samen met Stefan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 1551
Totaal aantal bezoekers 6019

Voorgaande reizen:

26 Februari 2018 - 07 April 2018

Oeganda

Landen bezocht: