Nog 26 dagen - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Anouk Schieven - WaarBenJij.nu Nog 26 dagen - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Anouk Schieven - WaarBenJij.nu

Nog 26 dagen

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

01 Februari 2018 | Nederland, Veenendaal

Nog 26 dagen en dan vlieg ik naar Oeganda om daar te gaan werken op een schooltje voor gehandicapte kinderen! Het visum is binnen, morgen krijg ik de laatste inenting en bijna alle spullen die mee moeten heb ik inmiddels in huis.

Het aftellen kan beginnen! Ik hoop jullie op deze manier op de hoogte te kunnen houden van wat ik allemaal beleef tijdens mijn reis!

Liefs,
Anouk

  • 02 Februari 2018 - 21:47

    Erna Schieven:

    Het begint dichterbij te komen, leuk hoor, succes met alle voorbereidingen !

  • 14 Februari 2018 - 20:22

    Ilse Van De Kraats:

    Heel veel succes, Anouk! Geniet van deze laatste dagen thuis en dan volop genieten van je tijd daar.

  • 21 Februari 2018 - 13:17

    Brenda:

    Bijna!!!! Leuk hoor, veel plezier!

  • 26 Februari 2018 - 18:32

    Lisettr:

    Hey Anouk!
    Heel veel plezier. Maak er weer een mooie reis van. Ik ben benieuwd na al je verhalen.
    Gr. Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 6029

Voorgaande reizen:

26 Februari 2018 - 07 April 2018

Oeganda

Landen bezocht: