Ik ben er! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Anouk Schieven - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Anouk Schieven - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

27 Februari 2018 | Nederland, Veenendaal

Dit bericht schrijf ik vanuit Entebbe waar ik een paar uur geleden ben aangekomen.

Gisteren avond ben ik vertrokken vanuit Amsterdam, de vlucht verliep prima, iets later dan gepland aangekomen op Dubai om vervolgens daar te moeten rennen naar het volgende vliegtuig. Best spannend als een mevrouw achter de balie zegt: Je moet er over 20 minuten zijn en het is nog precies 20 minuten lopen, ik was dan ook heel blij toen ik hoorde: Miss Anouk have a safe flight, ik was op tijd :) De vlucht was niet super, we zijn regelmatig door elkaar geschud door de turbulentie en die riemen mochten daardoor bijna niet Af, maar goed, ik ben er!

Vanuit de lucht is Oeganda prachtig, ik heb er nog niet heel veel van kunnen zien buiten, maar hopelijk is het net zo mooi als vanuit het vliegtuig.

Nu ga ik uitrusten van de reis en morgen door naar Kampala! Ik ben heel benieuwd!

  • 27 Februari 2018 - 16:54

    Liesl Van Twist:

    Hoii! Veel suc7 in Oeganda! Groetjes

  • 28 Februari 2018 - 12:00

    Lia:

    Fijn dat je er bent, nu uitrusten en daarna op naar Kampala: topper xx

  • 01 Maart 2018 - 14:36

    Oma Van Kooten:

    Hoi Anouk,
    Wat leuk om je zo te volgen, fijn dat je er bent.
    Veel plezier.

    Oma v Kooten
    Xxx

  • 02 Maart 2018 - 19:04

    Lisette:

    Ha, Ha Dubai vliegveld is groot he! En al helemaal als je, je vlucht moet halen.
    Gr. Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 6030

Voorgaande reizen:

26 Februari 2018 - 07 April 2018

Oeganda

Landen bezocht: