De eerste werkweek - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Anouk Schieven - WaarBenJij.nu De eerste werkweek - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Anouk Schieven - WaarBenJij.nu

De eerste werkweek

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 Maart 2018 | Oeganda, Kampala

De eerste werkweek zit erop!
Woensdag ben ik aangekomen in Kampala, wát een stad. Druk, chaotisch, maar ontzettend leuk. Woensdagmiddag heb ik een city tour gehad van mijn Nederlandse begeleider hier en zijn we op de boda naar het winkelcentrum geweest. De boda's schieten overal tussendoor en ik vond het best eng.

In de avond zijn we uit eten geweest met de hele groep, toen mocht ik weer op de boda en nu was het nog drukker! Maar ik heb het overleefd :D

Donderdag heb ik voor het eerst op het project gewerkt. Ik heb meegekeken met de ergotherapie en in de middag zijn we wezen zwemmen met een aantal kinderen. Vandaag heb ik meegekeken met een les en daarna meegekeken met het repareren van de rolstoelen.

Vanaf volgende week ga ik een aantal ochtenden in de week met een Nederlandse vrouw lesjes geven aan een klein groepje kinderen en ik ga nadenken over sportspelletjes voor de kinderen.

Volgende week ga ik ook op safari, ik ben heel benieuwd!

Ik heb het hier prima naar mijn zin en begin steeds meer te wennen aan het leven Hier, het weekend blijf ik lekker in het huis om bij te komen van de drukke eerste week, want wat een indrukken!

Hopelijk hebben jullie een beetje een beeld van mijn eerste dagen Hier!

Liefs, Anouk

  • 02 Maart 2018 - 19:00

    Lisette:

    Hallo Anouk,
    Wouw wat een indrukken. Leuk om te lezen hoor!
    Veel plezier op safari volgende week.
    Maar nu eerst even lekker bij komen.

    Tot je volgende reisverslag.

    Groetjes, Lisette

  • 02 Maart 2018 - 19:40

    Edwin, Rianne, Julia En Lenn:

    Hoi Anouk,

    Leuk om je eerste ervaringen te kunnen lezen. We wensen jou heel veel succes en plezier daar. Geniet van de tijd die je daar bent en de dingen die je kunt doen daar. We houden je pagina in de gaten zodat we goed op de hoogte blijven.

    Groetjes van ons allemaal

  • 02 Maart 2018 - 20:44

    Erna Schieven:

    Hoi Lieve Anouk,

    Wat fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt, en het mooie weer klinkt heerlijk, vooral nu het hier zo ijzig koud is.
    En keer een ander weekend dan ontbijtjes en lunches verzorgen, geniet er lekker van en tot een volgende keer, groetjes van ons !

  • 02 Maart 2018 - 21:27

    Emmanuel:

    Leuk Anouk! Africa is a beautiful continent and a world of its own. Geniet van alles wat je kunt doen daar en veel succes! Groetjes uit de koninkrijk der Nederlanden, Emmanuel

  • 02 Maart 2018 - 21:32

    Sjanet:

    Lieve Anouk
    Wat heerlijk om te horen dat het goed en leuk is.

    Hele dikke kus en knuffel

  • 02 Maart 2018 - 22:18

    Nelleke:

    Hey Anouk,
    Wat n gave momenten maak jij mee zeg! Super!! Heel veel plezier volgende wk met de kindjes en alle indrukken...oja...op safari

  • 03 Maart 2018 - 10:05

    Jurgen:

    Anouk, ik ben super trots op je veel plezier en geniet ervan, groetjes Papa

  • 03 Maart 2018 - 21:35

    Liesl Van Twist:

    Hoi Anouk!
    Hip om te horen dat je lekkere drankjes krijgt en met kinderen zwemt

  • 04 Maart 2018 - 15:15

    Alie:

    LIEVE ANOUK
    LEUK OM TE LEZEN. .
    SUPER GAAF WAT JE DAAR DOET
    GR ALIE

  • 08 April 2018 - 10:30

    Mischa:

    Wat leuk om te lezen dat je nu daar voor de lieve kinderen zorgt! Heel veel plezier daar en een kus van Mischa!

    Liefs van Mischa, Connie en Martijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 6026

Voorgaande reizen:

26 Februari 2018 - 07 April 2018

Oeganda

Landen bezocht: